fbpx

Mafija žaidimo taisyklės

Mafija yra psichologinis ir strateginis vaidmenų žaidimas, kupinas paslapčių, intrigų bei emocijų, kurios persipina kiekviename etape.

Pramoginės Mafija žaidimo taisyklės

Žaidimo tikslas: Miestelio gyventojams reikia atskleisti, kas slepiasi po mafijos kaukėmis, o mafijai – eliminuoti miestelėnus anksčiau nei patys bus demaskuoti.

Žaidėjų skaičius: 6 – 12 žaidėjų, kurie taps šio intrigų kupino pasakojimo dalimi.

Žaidėjų rolės

Mafija – žino savo komandą, kuri kiekvieną naktį pašalina iš žaidimo po vieną miestelio gyventoją . Jų tikslas – išlikti nežinomiems kuo ilgiau, kol pasieks pergalę.

Donas – mafijos grupės lyderis, turintis įtaką ir galią. Donas kiekvieną naktį ieško šerifo ir, jį radus, kartu su mafijos nariais, pašalina.

Miestelio gyventojas – žaidėjas, kuris padeda atskleisti mafijos narius analizuodamas kitų žaidėjų elgesį, diskutuodamas ir balsuodamas už, jo nuomone, įtartiniausią žaidėją, tikintis, kad tai yra mafijos narys.

Šerifas – miestelio komandos lyderis, turintis galią. Jis gali išsiaiškinti, kas yra mafijos narys. Kiekvieną naktį šerifas pasirenka vieną žaidėją, o žaidimo vedėjas jam atskleidžia, ar pasirinktas žaidėjas yra mafijos narys, ar ne. Šerifo tikslas yra padėti miestelio gyventojams identifikuoti ir pašalinti mafijos narius, tuo pačiu stengiantis išlikti nepastebėtam, kad mafija jo neidentifikuotų ir nepašalintų. Šerifas turi strateguoti, bendradarbiauti su kitais miestiečiais ir teikti informaciją, kad padėtų laimėti žaidimą.

Daktaras – pagalba miestelio gyventojams, kurio užduotis – išgydyti mafijos aukas. Kiekvieną naktį daktaras gali pasirinkti vieną žaidėją, kurį bando išgelbėti nuo mafijos atakos. Jei daktaras pataiko į mafijos auką, žaidėjas išlieka žaidime.

Galimos papildomos rolės

Maniakas – taikus miestelio gyventojas, kuris kiekvieną naktį mėgina pašalinti įtartiną žaidėją, t.y. mafijos narį. Maniakas nežino į ką šauna, tad gali pašalinti ir miestelio gyventoją ar net šerifą. Maniako pašalinto žaidėjo išgelbėti daktaras negali. 

Plaštakė – taikus miestelio gyventojas, kuris kiekvieną naktį mėgina užtildyti įtartiną žaidėją. Plaštakės užduotis – išsirinkti žaidėją, kurį labiausiai įtaria kaip mafiją. Dienos metu, vedėjas paskelbs, kad šį žaidėją užtildė plaštakė ir jis negalės kalbėti, tik išstatyti į balsavimą įtartiną žaidėją.

Žaidimo eiga: Žaidimas susideda iš dviejų etapų: nakties ir dienos.

Žaidimo pradžia: Nakties metu, visi dalyviai išsitraukia korteles su rolėmis ir su jomis susipažįsta. Visos rolės turi skirtingus vaidmenis ir strategijas.

Naktis, pašalinimas ir tikrinimai: Kiekvienos, išskyrus pirmą, nakties metu mafijos nariai renkasi ir kartu nusprendžia, kurį žaidėją pašalinti. Jeigu mafijos nariai nesutaria, paskutinį verdiktą turi mafijos Donas. Tuomet Donas ieško šerifo, o Šerifas bando rasti mafiją. Kada, kam ir ką daryti pasako žaidimo vedėjas. Jeigu žaidžiama su papildomais personažais, nakties metu maniakas mėgina pašalinti mafijos atstovą, o plaštakė užtildo įtartiną žaidėją.

Diena ir balsavimas: Dienos metu vedėjas pasako, kas įvyko naktį – kas iš žaidimo iškrenta. Tuomet žaidėjai diskutuoja, bando surinkti informaciją, argumentuoja, kol galiausiai įvyksta balsavimas, kurio metu žaidimą palieka daugiausiai balsų surinkęs žaidėjas. Taip kartojasi tol, kol žaidimas baigiasi vienos ar kitos komandos pergale.

Diskusijos ir strategijos: Žaidėjai turi gebėti argumentuoti, apginti savo poziciją ir aiškinti savo veiksmus, kad įtikintų kitus.

Žaidimo pabaiga: Jeigu miestelio gyventojams pavyksta išbalsuoti visus mafijos narius, jie laimi! Jeigu mafija eliminavo pakankamai miestelio gyventojų, kad pasiektų lygybę (1:1, 2:2, 3:3, 4:4), mafija triumfuoja! 

Pasinerkite į intrigų pasaulį, kur kiekvienas žodis gali būti lemtingas, o kiekviena akimirka – paskutinė. Ar sugebėsite atskleisti tiesą, ar tapsite vienu iš mafijos aukų? Leiskite žaidimui prasidėti!